Nädalalõpupaast

Trüki E-mail
Kestus: 2 päeva

 
Lubadused: Kaal langeb 1 kilo võrra.

Seda paastu on kergem pidada siis, kui sa ei pea tööl käima, enamikule sobib seega nädalalõpp. Neile, kes põevad mõnd haigust, pole paast kasulik. Joo mõlemal päeval 2 liitrit vett, soovitavalt toidukordade vahepeal. Klaasi vett võid juua ka igal söögikorral. Söö aeglaselt ja näri toit hoolikalt läbi. Puhastuskuur on eriti tõhus, kui selle juurde kuulub ke korralik laupäevaõhtune saun.

 

Reede

Lisa oma tavalisele lõuna- ja õhtusöögile tooreid juurvilju.

 

Laupäev ja pühapäev

Hommikusöök:

- Kaks viilu melonit

- Klaas apelsinimahla

 

Lõunasöök:

- Haki toored köögiviljad, näiteks kurk, tomat, redis, paprika, petersell, seller. Lisa mõned tilgad oliiviõli

- Klaas puuviljamahla

 

Õhtusöök:

- Haki lehtsalat, tomat, redis, sibul. Lisa väike peotäis piparmündilehti. Maitsesta oliiviõli ja sidrunimahlaga

- Klaas puuviljamahla

 

Tervis Pluss




  Lisa kommentaar

Ainult registreerunud kasutajad saavad kommenteerida.
Palun logi sisse või registreeru.

 
< Eelmine   Järgmine >