Kuidas alustada kaalulangetamist.

Trki E-mail

Kuidas alustada kaalulangetamist.

 

Alustada tuleks enda mõõtmisest ja kaalumisest.Image

Numbrid ei valeta ning peaksid panema mõtlema, et midagi peab muutuma või pigem mitte. Tänapäeval on levinud kahjuks arusaam (eriti noorte neidude seas), et mida kõhnem – seda ilusam. Inimese pikkus ja kehakaal peaksid olema tasakaalus. Seda saab vaadata siit: Kehamassiindeks . Kui kehamassiindeks on normis, siis ei ole vaja ega ole tervislik kaalu langetada.

 

Pane kirja eesmärgid.

Ei ole võimalik kaotada 15 kg poole kuuga – see on organismile kahjulik. Sea endale reaalsed eesmärgid. Soovitav oleks kirja panna oma soovitud kehakaal, aga ajale, mille jooksul soovite seda saavutada, ei pane ühtki piirangut. Iga inimese organism ning elustiil on erinev. Keskmine langetamine võiks jääda umbes 5 kg kuus, olenevalt inimesest, mõnele piisab paarist kilost kuus.

 

Leida ning valida omale kaalulangetamise viis.

Võimalusi on mitmeid: Hakata ise jälgima, mida süüa ja mida mitte. Kasutada mõnda imedieeti, mille ajakirjast või Internetist oled leidnud. Hakata elama tervislike eluviiside järgi. Toidupäeviku pidamine.

Kõige paremad ja kestvamad tulemused on saavutatud tervislike eluviisidega. Õige toitumine, regulaarne liikumine ning stressist hoidumine on peamised terve keha ja vaimu hoidjad.

 

Alusta Kohe ja Praegu

Ära oota homset – Homme on haigus. Alusta kohe täna.




  Lisa kommentaar (2)
Lisas aigar, - 14:10 13.11.2008
Kellaaegade osas soovitan vaadata foorumisse, teemat- Kasutamise nipid 
Kui on thtis, et kella ajad ja toidukorrad hakkaksid klappima siis Fiile Seadistustest muuta ratuse aeg muuta. 
Tegelik peva kaloraaz tuleb kokkuvtte tabelist Fiile "Peviku" osast, esimene rida kohe. 
Graafiku osas on vimalik klikkida ka teiste graafikute peale. Joone peal on "Ssivesikud", "Valk", "Rasv" neile klikkides nidatakse toitumispevikus vastavalt siis nende liikumist. 
Parimat, Aigar
Lisas pilleru, - 19:44 11.11.2008
kuidas ikkagi toitumise kellaajad paika panna, kui tusen hommikul kell 5.00 ja lhen kohe 20 minutit jooksma ja siis sn.Ja ma ei osanud ka tegelikku peva kaloraai kuskilt vaadata. ja miks graafilises tabelis tulid vlja ainult ssivesikud? Tnades, Pille

Ainult registreerunud kasutajad saavad kommenteerida.
Palun logi sisse vi registreeru.

 
< Eelmine   Jrgmine >